15 Şubat 2011 Salı

Herkes Üzüldü



Dün güne Ronaldo'nun futbolu bıraktığı haberiyle başladık. Ardından da Beşiktaş'ın, İbrahim Üzülmez'in sözleşmesini feshettiği haberi geldi. Çok şaşırdım. Pazar günü arkadaşlar arasında Beşiktaş'ın efsanelerini konuşurken, onu da katmıştık. Nedenini araştırdım. Yönetimdeki ''abilere'' sordum. Aldığım cevap şuydu: Üzülmez'in sahada yaptığı hatadan sonra soyunma odasında, Toraman Üzülmez'e küfür ediyor. Deli İbo'da, ben senden kaç yaş büyüğüm diye bağırıp basıyor yumruğu.

Olaylar aslında 2-3 yıl öncesinde ki kavgaya kadar da uzanıyor. Olayı çözmek yerine üstünü kapatınca seneler sonra da olsa karşına çıkıyor. Yönetim bu olayda zamanında üstüne düşeni yapmamıştır. Sadece kaptanlıkları ellerinden alındı ama bir birlerine olan düşmanlıkları asla bitmedi. Beşiktaş şampiyon oldu yine bitmedi. Kupayı aldı yine bitmedi. O gitti bu geldi yine bitmedi. İkilinin arasını düzeltme yolları aranmadı.

Olayın şaşkınlığı camia üzerinde hala sürüyor. Neyin ne olduğuğu tam olarak bilinmemekte. Açıklamalar tam olarak gelmedi. Neden kaçılıyor? Ortada bir haksızlık mı var?

Üzülmez'in sözleşmesinin bu şekilde fesedilmesi hiç de hoş olmadı. 11 yıldır bu ''takımda'' olan, kaptanlık yapmış bir insanı, bir anda gönderilmesi taraftarlar arasında da hoşnutsuzluk yarattı. Kulüpte bir görev ayarlanabilirdi. Belki yaptığın hizmetlerden dolayı teşekkür ederiz, senin için şu şu görevlere getirmek istiyoruz denilebilirdi. Gönlü alınıp, kırmadan, üzmeden yollar ayrılabilirdi. Kimler istihdam edilmiyor ki kulüpte kaptana mı yer yok?

Üzülmez gitti, Toraman hala takımda... Çifte standart olduğunu düşünüyorum. Olay ortada, taraflar belli, yaptıkları belli. İkisininde en azından aynı cezayı almaları gerekirdi.

İbrahim Üzülmez Beşiktaş'tır. Tribünler geçmişte çok sövüyordu şimdi ise emeğine saygı duyuyor. En çok sevdikleri futbolculardan. Toraman ise aynı şeyi söylemek mümkün mü?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder